SOLICITARE OFERTĂ DE PREŢ

          

Vă facem cunoscut faptul că, INSPECTORATUL DE POLIŢIE JUDEŢEAN TIMIŞ  prin Serviciul Logistic, intenţionează să achiziţioneze, prin cumpărare directă – analiză de oferte, 21 usi din material compozit, antivandalism, ignifuge(minim 30 minute)  pentru Centrul de Retinere si Arest Preventiv Timis, cod CPV 44221220-3(Usi ignifuge),  conform cerinţelor prevăzute în caietul de sarcini.

           În acest sens, vă adresăm rugămintea de a transmite la fax. nr. 0256/402223 sau e-mail: achizitii@tm.politiaromana.ro până la data de 10.11.2017, ora 09.00, oferta dvs. de preţ, exclusiv TVA, ce va include toate costurile necesare livrării produselor menţionate anterior cat si montajul acestora.

         Pentru a lua în calcul oferta dvs. aceasta trebuie să-şi păstreze valabilitatea până la 31.12.2017. Preţul va fi exprimat în lei fără TVA, cu maxim 2 zecimale.

         Produsele comandate se vor livra si monta  până cel târziu la data de 20.12.2017,far posibilitatea de prelungire a termenului de executie, sens în care se va semna un contract de achiziţie publică de furnizare produse.

Oferta dvs. va cuprinde propunerea tehnică și propunerea financiară completate, semnate și ștampilate, conform modelului anexat.

         Bunurile furnizate vor  fi însoţite de certificate de calitate, garanţie şi declaraţia de conformitate.

În vederea decontării produselor ce vor fi livrate, este necesar să ne transmiteţi numărul de cont IBAN din trezoreria de care aparţine societatea dvs.

         Plata se va efectua în lei, cu ordin de plată, de către achizitor, în maximum 30 de zile de la data recepţionării produselor.

Persoană de contact:  Asa.Nadasan Adriana, tel. 0256/402221, e-mail: achizitii@tm.politiaromana.ro .

         În speranţa unei bune colaborări aşteptăm răspunsul dumneavoastră.

            Cu stimă,

I/ŞEFUL SERVICIULUI LOGISTIC

Subcomisar de poliţie

GLISICI DANIELA