Anunț pentru promovarea în funcţia de referent I la Compartimentul Secretariat, documente clasificate și arhivă din cadrul Serviciului de Investigații Criminale, I.P.J. Timiș
A N U N Ţ EXAMEN
În conformitate cu prevederile art. 31 din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, ale Hotărârii nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, Ordinului ministrului nr. 105/2015 pentru aprobarea Procedurii de organizare şi desfăşurare a examenului de promovare a personalului contractual din Ministerul Afacerilor Interne, toate cu modificările și completările ulterioare, având în vedere precizările inserate în adresa Direcţiei Management Resurse Umane nr. 678923 din 19.11.2024.
Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiș, cu sediul în municipiul Timișoara, B-dul Take Ionescu nr. 44-46, organizează la data de 21.01.2025, începând cu ora 09,00:
EXAMEN DE PROMOVARE
a personalului contractual din cadrul unităţii, în treapta profesională imediat superioară a funcţiei deţinute.
Examenul se organizează pentru promovarea în funcţia de referent I la Compartimentul Secretariat, documente clasificate și arhivă din cadrul Serviciului de Investigații Criminale, prevăzută la poziţia 0271 şi se adresează exclusiv titularului acesteia.
Pentru a participa la examen, candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
a) să aibă o vechime de minimum 3 ani în gradul profesional sau în treapta profesionalã din care promoveazã;
b) să fi obţinut calificativul "foarte bine" la evaluarea performanţelor profesionale individuale cel puţin de două ori în ultimii 3 ani, în care acesta s-a aflat în activitate.
Proba scrisă se susţine de către candidații ale căror dosare au fost declarate ”admis”.
Pentru evaluarea candidaților a fost stabilită proba scrisă, care va consta în testarea cunoştinţelor din domeniul de activitate al acestora, prin rezolvarea unor teste-grilă sau redactarea unei lucrări.
Rezultatele examenului de promovare se afişează la sediul inspectoratului, precum şi pe pagina de internet, după caz, în termen de o zi lucrătoare de la data susţinerii acestuia.
Este declarat "admis" la examenul de promovare candidatul care a obţinut punctajul final de minimum 50 de puncte.
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatul obţinut pot depune contestaţie în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
Modul de soluţionare a contestaţiilor este prevăzut de art. 54 - 56 din ale H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Contestaţia se soluţionează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a acesteia.
Rezultatul stabilit de comisia de soluţionare a contestaţiilor în urma analizei contestaţiilor depuse se comunică, prin afişare, la sediul inspectoratului, precum şi pe pagina de internet, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestației.
Candidații nemulţumiți de modul de soluţionare a contestaţiilor se pot adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii
Dosarul de înscriere se depune la Serviciul Resurse Umane până la 13.01.2024, orele 16.00 şi va cuprinde următoarele documente:
- cererea de înscriere la examenul de promovare ;
- adeverinţă eliberată de către Serviciul Resurse Umane privind îndeplinirea condiţiilor de participare la examen.
În termen de cel mult două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor, adică până la data de 15.01.2025 inclusiv, comisia de examinare verifică şi selectează dosarele de înscriere pe baza îndeplinirii condiţiilor de participare la examenul de promovare, iar rezultatul se afişează de către secretarul comisiei de examinare, cu menţiunea "admis"/"respins", însoţită de motivul respingerii dosarului, la sediul unităţii organizatoare, în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor.
Candidaţii pot depune contestaţii la secretariatul unităţii organizatoare, în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatelor selecţiei dosarelor, iar acestea se soluţionează de către comisia de soluţionare a contestaţiilor, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la înregistrare.
Tematica şi bibliografia de examen constituie anexă la acest anunţ.
ERATĂ
Se revine,in parte,la anuntul de concurs postat in data de 31.12.2024 in sensul ca data limita de depunere a dosarului de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea unui post vacant de referent I din cadrul Serviciului Investigatii Criminale este de 13.01.2025 ora 15.30
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul Resurse Umane din Inspectoratul de Poliţie Judeţean Timiș, telefon int. 20009.
REZULTATE
TABEL NOMINAL
pentru consemnarea punctajelor acordate la examenul desfăşurat la data de 21.01.2025
în vederea promovării în treapta imediat superioară a personalului contractual din cadrul Serviciului de Investigații Criminale – compartiment Secretariat, Documente clasificate și arhivă din cadrul I.P.J. Timiș
Nr. crt. |
Codul candidatului |
Proba scrisa PUNCTAJ |
Rezultat examen de promovare (admis/respins) |
|
277036 |
100 |
ADMIS |
Data : 22.01.2025
Ora: 11.30
Tematici si bibliografii
TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA EXAMENULUI DE PROMOVARE.
- TEMATICA
1. Clasificarea şi declasificarea informaţiilor. Măsuri de protecţie specifice claselor şi nivelurilor de secretizare;
2. Reguli pentru evidenţa, întocmirea, păstrarea, multiplicarea, manipularea, transportul, transmiterea şi distrugerea informaţiilor clasificate
3. Protecţia informaţiilor secret de serviciu;
4. Redactarea, primirea, evidenţa, multiplicarea, manipularea, transportul, expedierea, păstrarea şi arhivarea documentelor neclasificate în M.A.I.;
5. Gestionarea și soluționarea petițiilor;
6. Înregistrarea documentelor, întocmirea nomenclatorului arhivistic şi gruparea documentelor în dosare;
7. Inventarierea dosarelor, predarea la depozitul de arhivă. Soluţionarea documentelor;
8. Atribuţiile Poliţiei Române;
9. Personalul Poliţiei Române;
10. Protecţia personalului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date;
11. Informaţiile exceptate de la liberul acces al cetăţenilor la informaţiile de interes public, conform Legii nr. 544/2001.
II. BIBLIOGRAFIE
1. H.G. nr. 585 din 13 iunie 2002 pentru aprobarea Standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate în România;
2. Legea nr. 182 din 12 aprilie 2002 privind protecția informațiilor clasificate;
3. Ordin nr. 118 din 22 august 2021 privind redactarea și gestionarea documentelor neclasificate, circuitul și promovarea corespondenței la nivelul M.A.I;
4. Procedură de Sistem privind redactarea, gestionarea documentelor neclasificate, clasificate și circuitul documentelor în structurile Inspectoratului General al Poliției Române;
5. Ordinul nr. 33 din 21.02.2020 privind activitățile de soluționare a petițiilor, primire în audiență și consiliere a cetățenilor în M.A.I.
6. Ordonanța nr. 27 din 30.01.2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
7. Legea nr. 233 din 23.04.2002 pentru aprobarea O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
8. Ordinul M.A.I. nr.650 din 16.05.2005 privind organizarea şi administrarea fondului arhivistic al M.A.I.
9. Legea nr.218/2002 privind organizarea şi funcţionarea Poliţiei Române, cu modificările şi completările ulterioare;
10. Legea nr. 190 din 18 iulie 2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;
11. Legea nr.544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, actualizată.